Suomeksi
På Svenska
Davvisámegillii
Hae
Etusivu
Lukuinto-ohjelma
Mitä Lukuinto on?
Käsitteistö
Matkalla motivaatioon
Opetussuunnitelman tavoitteisiin
Lukuinto-työ kirjastossa
Lukuinto-koulut ja -kirjastot
Lukuinto-teemavuosi 2014-2015
Lukuinto-yhteistyökumppanit
Logot | Työryhmä
IDEAPANKKI
KOULU <3 KIRJASTO
Kirjallisuus ja lukeminen
Tuottaminen
Tiedonhallinta
Media
Teknologia
Pelaaminen
Tapahtumat
Lukijat
Kodit
Lukuinto-yhteisö
Tutkimus ja opinnäytteet
Materiaalit
Miten Lukuintoon?
Koulutus
Koulutusmalli
Kouluttajapankki
Lohkanmiella
Girjeráju ja skuvlla oktasašbargu
Máŋggalohkandáiddusge buot dehalamos lea muitalus
Buorideamit Lohkanmiella-skuvlemiidda
Lohkanmiella-geahččaleami bohtosiin máŋggalohkandáiddu doarju pedagogalaš geavadagat
Vásáhusat Lohkanmiella-skuvllain ja –girjerájuin
Joy of Reading
Library use to be included in the national core curriculum
The story is what counts even in multi-literacy
Lukuinto training events for benchmarking
Pedagogical practices supporting multi-literacy provided by Lukuinto pilot project results
The Experiences from Pilot Libraries and Schools
Guides
Etusivu
→
LUKUINTO-IDEAPANKKI
→
Pelaaminen
→
Lukuintoa tietokonepeleistä
Lukuintoa tietokonepeleistä
Pelejä kirjallisuushistorian järkäleistä JA omista tarinoista
Pelastaudu zombeilta luentunymmärtämisen ja tekstivihjeiden avulla
Lätkäzombit – yläkoululaisten ideoima maailma
Odyssey – Oulun kansainvälisen koulun 5. luokan peliprojekti
Lukuseikkailu 2015 – Pateniemen koulun 7. luokan peliprojekti
Mukana Oulun yliopiston Tietojenkäsittelytieteiden laitoksen EveLINE-tutkimusryhmä
Lätkäzombit
Lukuseikkailu 2015
Odyssey part I
Odyssey part II
Odyssey part III